Söndag


mallis 08

Hej bloggen!
Förlåt för dålig uppdatering under dagen, men har nämligen haft fullt upp. Min dag började med att jag gick upp tidigt för att åka till stallet. Mot eftermidagen så åkte jag hem och satte mej och börja plugga. Sedan var det dax för one three hill & gossip girl. Ni missade väll inte det? Dom är nog det bästa tv-programen som finns just nu. Och sen efter det så har jag suttit och pluggat tills nu. Så det har vart mycket pluggande idag.

Imorgon så har jag frilufftsdag i skolan, och jag + dom flesta tjejerna i klassen har valt att prommenera på djurgården. Riktigt mysigt ska det bli, och kameran har jag med mej. Men nu så måste jag fortsätta plugga. cya

Kommentarer
Postat av: moster

hej. hoppas du får en skön dag på djurgården kram moster

2009-02-09 @ 13:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0